שרת התחבורה רגב: "מתנגדת להכנסת דלק לרצועה"

המהדורה המרכזית No Comments on שרת התחבורה רגב: "מתנגדת להכנסת דלק לרצועה"

שרת התחבורה וחברת הקבינט מירי רגב למימרן ב'קול חי': "אני מתנגדת להכנסת דלק לעזה. אנחנו במלחמה הכי צודקת, נמצאים שם חיילים שנלחמים בעוז וגבורה ויש חטופים. בהתחלה אמרנו הומניטרי תמורת הומניטרי. בסוף הבנו שיש צריכים, אבל דלק לאונרא זה דלק לחמאס. בוא נראה קודם כל מה עם החטופים שלנו".

צילום: דובר צה"ל
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת התחבורה וחברת הקבינט מירי רגב לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "אני מתנגדת להכנסת דלק לעזה. אנחנו במלחמה הכי צודקת, נמצאים שם חיילים שנלחמים בעוז וגבורה ויש חטופים – ואני אומרת מה יהיה איתם, מה אנחנו יודעים על היולדת שילדה?"

"בהתחלה אמרנו הומניטרי תמורת הומניטרי. בסוף הבנו שיש צריכים, אבל דלק לאונרא זה דלק לחמאס. בוא נראה קודם כל מה עם החטופים שלנו" אמרה שרת התחבורה בראיון המיוחד.

כדוברת צה"ל לשעבר, טענה השרה רגב: "אנחנו צריכים כל הזמן להראות את התמונות, להראות לכתבים הזרים את הזוועות, תמונה שווה אלף מילים. דובר צה"ל עושה עבודה טובה, אבל צריך מסביר לאומי. צריך להמשיך להראות את הזוועות שנעשו שם ולהסביר לעולם שזה איסלאם קיצוני שמתנגד למערב, לערכים הדמיקרטיים. היום זה אנחנו – מחר זה הם"

"בקבינט אני מדברת על הדלק וגם על נושאים אחרים שלא אדבר עליהם כאן. צה"ל קיבל מהקבינט הוראות ברורות: להחזיר את החטופים ולהכריע את חמאס. התחלנו רע מאוד בדרום, רע מאוד, אבל הצבא התעשת ומחזיר את ההרתעה" היא ציינה.

"נתנו רב קו חינם למשפחות החטופים והנעדרים, גם טיסות חינם בתוך ישראל עבורם. כל מקום שיש פערים, גם כלכליים צריך לתקן. כולנו מבינים שההתנתקות הייתה טעות, צריך להחזיר שליטה צבאית מוחלטת שם ולהקים קו מוות שכל מי שחוצה אותו נורה ונהרג. זה צריך להיות גם בצפון".

האזינו

 



0 תגובות